We lanceren de Club Assistent App voor Turnclub Horn!

door
www.turnclubhorn.nl

Met onze nieuwe app heb je direct toegang tot al het nieuws, kun je je aanmelden voor activiteiten, je afmelden voor de training en nog veel meer

Download zo snel mogelijk de app en maak je account aan!

Zoals we in de nieuwsbrief hebben gedeeld zijn we recent overgestapt op een gloednieuw ledenadministratiesysteem, Club Assistent. Misschien hebben jullie al gezien dat we een prachtige nieuwe website hebben, en dat de nieuwsbrieven via een nieuw mailingsysteem bij jullie aankomen.

Nu is het tijd voor de laatste en misschien wel coolste toepassing van het nieuwe systeem: onze eigen Club Assistent app.

Via deze app heb heb je toegang tot al het nieuws van de club, kun je je aanmelden voor activiteiten en kun je je afmelden voor trainingen. Ook is het mogelijk om via de app (of de website) je gegevens zoals telefoonnummers of emailadres te updaten.

Alle leden hebben een mailing ontvangen met instructies voor het aanmaken van een account en het installeren van de app.
Heb je die gemist? Stuur een mailtje aan info@turnclubhorn.nl en we helpen je graag verder!

De tijdsindeling voor de clubkampioenschappen op 8 juni is bekend! Zorg dat je op tijd aanwezig bent. En neem vooral heel veel… Lees meer

The only way to do great work is love what you do | Turnclub Horn