Informatie

Turnclub Horn is in 1986 opgericht en aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU). In een plezierige sfeer laten wij de kinderen op een verantwoorde manier kennis maken met de gymnastiek en turnsport.

Naast de wekelijkse trainingen organiseren wij ook leuke activiteiten en clubkampioenschappen. Om het jaar proberen wij een kampweekend te realiseren.

Wij hanteren geen inschrijfgeld en de eerste 2 lessen zijn gratis kennismakings- of proeflessen.
Vooraf moet het inschrijfformulier worden ingevuld. Dit is noodzakelijk om onze administratie op orde te houden en om ervoor te zorgen dat de trainsters de juiste groepsindeling kunnen maken, afhankelijk van leeftijd, niveau en de beschikbare plaats in de groepen.
Na het inleveren van het formulier volgt een uitnodiging voor de proefles. Zonder tegenbericht wordt uw kind na de proeflessen automatisch lid.

De contributie per seizoen (van september tot juli) bedraagt:
Ouder-kind gym: € 90,00
Kleuters: € 90,00
Recreanten € 130,00
Selectie A (6 uur): € 295,00
Selectie B (4 uur): € 245,00
Selectie C (2 uur): € 195,00
Contributie wordt in twee termijnen (september en februari) via automatische incasso geïncasseerd.

Door bijgaand aanmeldingsformulier volledig in te vullen en (digitaal) op te sturen of af te geven wordt uw kind opgenomen in onze ledenadministratie.

Middels de nieuwsbrief die regelmatig verspreid wordt blijft u op de hoogte van mededelingen op korte en lange termijn. Om kopieer- en verdeelwerk tot een minimum te beperken, wordt de nieuwsbrief digitaal verspreid. Wilt u hiervoor duidelijk uw e-mail adres op het aanmeldformulier vermelden?

Op onze website www.turnclubhorn.nl staat alle informatie nog eens uitgebreid vermeld. Neem hierop zeker een kijkje. Behalve de nieuwsbrieven worden hier ook het bestuur, de train(st)ers en selectieleden voorgesteld. Ook voor vragen en/of opmerkingen kunt u hier terecht.

Geeft u aan indien er bijzonderheden zijn met uw kind, bijvoorbeeld aan astma, epilepsie etc.?

Wij wensen u en uw kind veel plezier toe bij Turnclub Horn!

The only way to do great work is love what you do | Turnclub Horn